Kızlar ben fransada yaşıyorum 25 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından bu yana 4 kez doktor gördü 2 doktor ilk zamanlar erkeğe benzetti 1 doktor 2 gün önce erkek dedi kesin bi şekilde bugün yine doktor randevum vardı oda kız dedi. Hangisine inanacağımı şaşırdım artık. Var mı böyle başına gelen ? Tekrar erkek diyen doktora gidip görünmeli miyim ?