Nergiznane ben yeni almadım ama bugün gelenin aynısını geçen yıl almıştım kullanıyorum. Dediğiniz gibi o parça da bende de 3grioik vardı bir garpti🤣 zaten onu hiç de kullanmadım, genelde oyun halısı görüyor o işi. Ama ana kucağını tepe tepe kullandık 4,5 ay 🥴 baya da hafif oradan oraya taşıması pratik oldu.