Yilmazfatma Ne durumdasınız bende bazen bebeğin oynayisini kasiklarimda hissediyorum normalmi veya bu haftalara yakın olup olan varmı
tazecikanneee Yilmazfatma kafasıyla resmen ittiriyor kendini onu hissediyorum bir de ayaklark göğsümün altına dayıyor nefes alamıyorım ya 😂 bizde 34+6yız
tazecikanneee Yilmazfatma bizimki her an heryerden gibi benim küçücük elektrik başlığım diyorum ona yer değiştirirken ya da bi yerini dayandığında çarpılmışşş gibi oluyorum 😂
Yilmazfatma tazecikanneee 😂😂🤗🤗 ben anı bağırıyorum etrafındakiler ne oldu bakıyorlar hele geriliyorsa nefes alamiyorum