Beybyi
Sizin ve eşinizin kan grubu nedir?
Ben devlet hastanesi takipliyim. En son gittiğimde doktor 3 kişi aldı içeri bizi. Randavusuz hasta kapıyı çaldı kan uyuşmazlığı için geldiğini sordu lakin randavusu olmadığını söyledi. Doktor gel içeri sıkıntı yok dedi hanımefendinin kan uyuşmazlığı varmış hemen reçeteyi yazdı git yaptır dedi igneni. Sıkıntı görmedi randavusu yok diye. Her doktor aynı değil devlette.
Ama bazıları sıkıntı çıkarıyor ne yazık ki