betulkprn Gokceliiiiii Gokceliiiiii Maşallah sağlıkla büyüsün hayırlı evlat olsun bana da dua edin 🥹🤲🏼🌸💐
ezoocum 9219351712i hayır yok ama tüp bebek olduğu için doktorum kullandırttı ama kanama alanım olunca kesti iğneyi
betulkprn 9219351712i merhaba iğne kullanıyorum oksapar adı bugünde progestan başlıcam geceleri alttan alıcam günde 1 kere