Brcrtny evet ben öyle yaptım hataydı siz de aynı hatayı yapmayın diye yazmak istedim. Ayrıca takmayı bırakalı epey olmuştu tabiki ama ben öyle adet tarihi vs diye takip edip takmak değil de psikolojik olarak çok üzülüyordum yani şimdiden foruma üye olmanızı vs dedim ama siz bilirsiniz tabiki benimki psikolojinz için bie fikir 😊