Doğru mu yazdım bilmiyorum da bu hafta detaylıya gittim bebekte bir taraf 8.6 diğeri 9.2 mm ölçtü doktor takip edelim dedi 3 hafta sonra tekrar gideceğim kalbinde ekojen odak vardı bebeğin kalbi elhamdulillah sağlıklı bir sıkıntısı yok ama bu daha önemli bunu takip edelim dedi. Yaşayan oldu mu sağlıklı doğum yapan ilerleyen dönemde kısalma olan. Bir yandan düzelir ailede genetik bir yatkınlığımız yok diyorum diğer taraftan kafamın içinde dolaşıp duruyor