Rzbn Yarın 40 haftalığım bir hafta daha gelmezse suni sancı verilecek normal sancıdan daha ağrılı olduğu söyleniliyor doğru mu?
Jasmine2426 Rzbn bugün 40 olduk bizim okadar bile beklemicek pazartesi yatırma ihtimali var gelmezse suni sancı ile , korkuyorum bende ya açılmanız var mı