Dnz0007
Dnz0007
Çorumdayım ama ankaraya gitti numunemiz. 14 günde geldi sonucumuz. 11. Hafta da yaptırmıştım. Down ve diğer trizomiler kandaki DNA yeterli gelmiş çok şükür temiz geldi. Ama diğer duplikasyonlar için yetersiz gelmiş. Doktorum bir problem olmayacağını söyledi. Firma ücretsiz olarak tekrarlayalım dedi. Yeniden numune vereceğim. Bu arada cinsiyetimiz falan da belli olacak kadar DNA yetmiş.