Feyzanurakpinar Slm arkadaşlar. Büyük kızımın ismi Miray Ece. Yine kızım olucak ve aslaaa güzel bir isim bulamıyoruz. Miraya uygun olsa çok güzel olur. Var mı fikirleriniz
Aysenur42 Feyzanurakpinar Merhaba ilk kızımın ismi Miray şimdi ikinci kızım geliyor bende isim arıyorum bulabildiniz mi acaba?
Bahar1205 Feyzanurakpinar Benim ilk kızımın ismin Dilay🌺 , 4 gun sonra 2.kizimizi kucağımıza alacağız ismini de Umay🌺 koymayi düşünüyoz☺