_-Emine-_ ilk hissettigim adet sancisinda kasiklarin ağrır böyle kasılma olur ya o şekildeydi bebek de kasılıyor boyle bir yerde toplanıyordu karnım sert falan oluyordu dogumun bir önceki akşam oldu 36 haftadaydim aklıma geldi süre tuttum 20 dk bir falan geliyordu 1-2 dk olup geri gidiyordu o gece öyle uyudum
Sabahına kanamam oldu doktora yazdım gel Dedi gittiğim de sabah 11.30 du 5 cm acilmam vardı yatış verdi ama yine hissettiğim aman aman bir sancım yoktu arada böyle dediğim gibi adet sancısı gibi vuruyordu
Ebeler 7-8 cm de suyu patlattılar hızlı olsun diye
Ne olduysa ondan sonra oldu 😅 bı yarım saat sonra sancılarım başladı ama arkadaşın da dediği gibi uzun sürmüyor kısa süreli şiddetli ama o kadar da dayanilamayacak değil korkma
Kötü doğum hikayelerini dinleme hep iyileri oku ben hiç bilmeden girdim kendimi korkutmadim kötü hikayeler dinlemedim izlemedjm ne yasayacaksam o anda yaşamak istedim ve saat 17.44 de kızım kucagimdaydi doktor bile dedi ki ilk doğumun olmasina ve çatının dar olmasına ragmen iyi dogurdun 😅 çatı muayenesi olmamıştım haftaya gittiğimde olucaktm olamadan doğurdum doktor dedi çatın darmış
Çok konuştum 😅 yanj kisacasi kendini korkutma sancıları fazla takma düşünme o anda herşeyi yaşa emin ol doğumdan çıktıktan iki üç gün sonra hatırlanmayacaksin bile o an çektiğin sancıları
Sıkma olabildiğince kendini gevsek bırakmaya çalış seni rahatlatacak birşeyler alabilirsin yanına yani böyle…