Kızlar selam, Ben çarşamba günü SAT a göre 11+3 ultrasona göre de 12+1 falan olcam geçen hafta gitmiştim kontrole bana 12.hafta gel ikili taramaya dedi. Şimdi ben çarşamba gidersem muayene parası ödemeyeceğim kontrolümün son günü diye sadece ikili taramaya para vercem. Sizde çarşamba gitsem olur mu. En erken kaçta gittiğiniz oldu? Muayene 1900 tl daha yeni verdim tekrar vermek istemiyorum açıkcası.