Bende 17 oldum hiç belirti yok bel ağrısından başka kıpırtı da duyrmuyorum daha hareketleri baslasaydi belki biraz rahatladım diyorum bu sefer de düzenli hareket etmezse stres olurum haftaya persembeydi kontrolum geçen çarşamba dayanamadım gittim 😁 çok şükür iyydi bugün 4 gün oldu göreli ama rahatmiyim hayır aklım sürekli bebikom da 🙄