2minnakannesi0 babyiscoming_ vakti saati dolunca hayırla gelsin inşallah bebeğiniz 🌸 ben o butonu görünce bi korkmadım değil erken gelmez inşallah diye 🤭
nisamom_ babyiscoming_ sağlıcakla gelsin canım bebişin😊❤️ bizde 11+1 olduk 😊 inşallah sağlıcakla alırız kucağımıza 🤲🌸
helloandhello babyiscoming_ Ben o butonu görünce şaşırmıştım ne oluyor diye dogaracagımı zannettim bir an 😊
babyiscoming_ 2minnakannesi0 amin inşallah hep dua ediyorum hayırlısıyla sağlıkla vaktinde gelsin 🥰❤️
kuzuannesi4234 Ay benim de yarın 34+0 gönderiniz görünce heyecan yaptım Allab hayırlısıyla kucağa almayı nasip etsin
babyiscoming_ kuzuannesi4234 bende uygulamada görünce çok şaşırdım gerçekten beklemiyordum son düzlüğe girdiğimiz dank etti resmen 🥹 amin inşallah hepimize