Kızlar 15+5 haftalıkken plesentanın sezeryan skarına yerleştiğini ve acil gebeliği sonlandırmam gerektiğini ve bunun da sezeryan gibi ameliyatla sonlanacağını öğrendim, bir çok doktor gezdim en son Ali acara gittim plesenta akreata dedi ilerleyen zamanlarda düzeledebilir daha kötüye gidip idrar torbana da girebilir kitabi bilgiye göre gebeliği sonlandırman lazım ama ben bu ameliyattan çok yaptım dedi. Tıp fakültesindeki asistanlar falan da saçmalama aldır diyorlar napacağımı bilmiyorum