Cicekk_rc Kızlar geçen hafta kontrolüm vardi bebek kanala inmiş dedi ama açılma yada herhangi Bir şey demedi hersey normal dedi bebek kanala girdikten sonra ne yapmam lazım ilk gebeligim ve ara ara sancilarim oluyor 37+5 haftalik
Cicekk_rc tatlibebegim_ doğumu başlatmak için her hangi bir şey yaptınız mı egzersiz yürüyüş yada bitkisel çay gibi
tatlibebegim_ Cicekk_rc yok ben aslında planlı sezaryen olcaktım normal doğumdan korktuğum için ama bebeğim normal doğumla gelmek istedi ne yürüyüş ne egzersiz hiç bişey yapmadım sadece canım çektiği için ramazan ayıydı hurma yiyodum