20+5 olduk bu gün 2ci hamileliğim herkes 2cide önceden hiss ediyormuş 18 e kadar hiç hiss etmedim💓 18den sonra karnım tok olduğunda hiss ediyordum bebekmi bağırsakmı zor bilindi. Bu gün hakikaten bebeği hiss etdim elimde❤️💓mükemmel bi hiss benim gibi bebek haraket etmiyor söyleyenler için açtım postu 💖