Seda5892 Mervemrah İğne yağlı olduğundn acı yapıyormuş bende bir kaç kere kullandım hemşire çok acır Demişti ama bende hiç acı olmadı😬😬 acı eşiğin yüksek demekki demişti hemşire 😄
Mucize7979 Mervemrah Muzika Tugcetokgoz merhaba bu iğneyi vurulmam lazım ama hiç bir eczanede bulamıyorum. Siz hangi şehirden buldunuz acaba 🙄