@sd18 Yengem numunede doğum yaptı geçen yıl bende refakatçiydim. Odalar tek kişilikti o günkü hemşireler falan iyidi yani öyle ters bi hareketle karşılaşmadık. Ama tabi eski hastane. Bide odalarda tuvalet yok ortak tuvalet var o biraz sıkıntılıydı bence yengem ilk gün biraz zorlandı odadan tuvalete gidip gelmekle.