Hanımlar merhaba ikinci gebeligimdeyim kızımda son aya kadar bulantım ve kusmam vardı prilam kullanmama rağmen şimdiki gebeliğimdede beşinci ayıma kadar kusuyodum kısa bir süre geçti bu haftalarda tekrar geldi prilam kullanmaya devam ediyorum hala aynı önerisi olan var mı acaba yada başına gelen