handee3535 ben yazacaktım şuan yok gibi duruyor biraz bekleyin diye ama zaten sonucu almışsiniz. Gözüken çizgi kuruma çizgisi keşke buraya yazanlar bariz belli yazmasa ümitlendirmese🥲❤️6 gün var geçsin öyle yapın test. Yada hiçbir sağlık sorununuz yoksa önceden öğrenmek gerekmiyorsa hamileliğinizi birdahaki ayda adetiniz 4-5 gün geçsin öyle yapın test insan diğer türlü çok stres oluyor kendimden biliyorum 💜 akışına bırakın Allah hayırlı zamanda hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin inşallah