Gizemfrt YaseminNurcanSu bizde 15+2yiz 1 kilo aldım ve minik göbüşüm çıktı hatta akşamları şişiyor gazdan vs olabilir 😊😊
YaseminNurcanSu Mmehtappp ben 9 aylik doguracak gibiyim gobegim cok belirgin ic karnimda asiri dar zaten doktorum bu sebepten ciktigini soyluyor yirtilmaya bile basladim 😄
Yagmur-su YaseminNurcanSu 16 haftalık olduk daha yeni ama bariz bir çıkıntı yok bende rahim arkada olduğu için😅 Allah hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin inşallah