Sbrn78 Benim de yaşım 29 du Amh 1.27 çıkmıştı doktor yaşaıns göre düşük dedi yumurta az çıkıyordu 3 yıl önce doğal yolla gebeliğim olmuştu fakat kalp atışı durunca kürtaj oldum.Sonra da 3 sene olmadı Şehir hastanesinde İnfertilite polikliniğine gittim orada tüm değerlerime baktılar doktor bu şekilde yorum yaptı zaman kaybetmeyelim direkt tüp bebek dedi çok şükür 2. Denememde hamile kaldım 14 haftalık olacak nasipse. Amh olayı biraz can sıkıcı olabiliyor ama 0.10 larla bile doğal yolla hamile kalanlar da var. Burada önemli olan bence yaşınız,kaç senedir evlisiniz bebek istiyorsunuz vs bunlar önemli. Ayrıca fazla kg varsa acilen verilmeli sağlıklı beslenme spor yürüyüş bol su şart.ben 5 senelik evliydim 30 olacaktım vakit kaybetmek istemedim.