aleynaozalpp14 3. Gebeliğim canım benim. Öyle sormak istedim :) kız erkek farketmez şükür ikisi de var önceliğim sağlıklı olması. Kızımı 19 haftada öğrendim , oğlumu 13. Haftada öğrendim :)
Sağlıklı olsun işte insan merak ediyor :) herkes sorunca bende sorayım dedim