tugbaozdemirkan41 Anlayanlar bakabilir mi acaba. Fetal dna yaptırmak istemiyorum. İkili testi bile yaptırdığıma pişman oldum. 🥺 https://hizliresim.com/8lrxf7m
gizzzy35 tugbaozdemirkan41 Kendime hamileligi zehir ederim diyorsanız imkanınız varsa fetal yaptırın. Yoksa yaptırmayın bende yaptırmadım ilk hamileliğimde down sendromu çok yüksek çıkmıştı ama detaylı ultrasona girdim sadece doğdu şükür bir sorunu yok 32 aylık 🥲
Aslaninannesi_ tugbaozdemirkan41 kuzum bu testler tarama testi doğruluk payları %60 larda benim yüksek riskli çıkmama rağmen fetal dna temiz geldi
Melikeakkc tugbaozdemirkan41 neye yüksek dedi kuzum bana da trizomi 13-18 orta risk dediler devletde ama hiç test yaptırmıcam. Geçen özele gitttik buna risk çok diyemeyiz dedi gayet sağlıklı gözüküyor şuan dedi.
tugbaozdemirkan41 Serbest beta hcg normalde 2 ve altında olmalıymış. Benim 31,7 çıkmış. Yoksa ultrasonda hiç bi sorun yoktu