Bayada Merhaba arkadaşlar 10 gün önce idrarda lökosit 111 Eritrosit 12 çıkmıştı bugünkü tahlil böyle çıktı sizce yatış yaparlar mı
Baharkle Bende yeni öğrendim hamile oldugumu idrar yolu enfeksiyonu var dedi kanda antibiyotik vardi zararı olur mu