Hulu61 İdararında keton + çıkan var mı? Gebelikte tehlikeli mi internet de hastane de yatmalı falan yazıyor doktorum cevap vermedi hala mesaja korktum biraz ilk defa bu değer pozitif çıktı 32+5 günlük hamileyim
aysegull01 Hulu61 benimde çıkmıştı doktor yemek yemiyo musun hiç demişti o ara yiyemiyodum şimdi yemeye başladım düzeldi
numix Benimde o haftalarda pozitif çıkmıştı doktorum dedi ki vücudunu uzun süre aç mı bırakıyorsun. Sık sık ama az ye, düzeldi sonra ☺️ idrarda ketonun pozitif çıkması vücudun aç kaldığını gösteriyormuş