Gayealtnbs12- Sucuklu tost yedim tost makinesinde sucukları önce pişirmeye çalıştım tabi. Psikolojik olarak çok rahatsız oldum sizce birşey olur mu ?
gizzzy35 Gayealtnbs12- Başından beri hep yiyorum 🥹 doktorum hiç birseyi kısıtlamadı benim sadece iyi pişir dedi ve güvendiğin kasaptan gerçek sucuk al fazla işlenmemiş dedi yiyorum yani hatta hamileliğimin başından beri en sevdiğim şey tost sucuklu ve bol kaşarlı 🥲😄
Sebiihanm Gayealtnbs12- bişey olacağını zannetmiyorum çünkü ikinci trimesterda full tost yiyerek geçirdim herhangi bir sorun olmadı
Mrvsmt2502 Gayealtnbs12- çmce pişirmeniz iyi olmuş bebde o şekilde yapıyorum yiyeceğimdd iyice pişmişse sıkıntı olmaz
Kartanesi-24 Gayealtnbs12- bende çok yiyorum hatta dışardan bile yiyorum tostu sonradan bende pişman oluyorum ama inşallah bir sorun olmuyordur ben daha gebeliğimin başındayım 6. Haftadayım 🥲
Namesiz6 Yok canım birşey olmaz yiyebilirsin. Sadece iyi piştiğinden emin ol.Bu kadar kasma kendini rahat ol ☺️☺️