SelbihanG Merhaba anneler 🥰 Bende dün tek yumurta ikizi olduğunu öğrendim bebeklerimin 9+4 ve 9 haftalıklar. Genelde riskli gebelik oluyormuş tek kesede oldukları için ama doktor ayrılabilirler %50 ihtimal ile dedi ayrılma durumu olmaz ise kordonlar dolanıp ölümle sonuçlanabilirmiş benimle aynı durumda olanlar var mi ?
Faysispicey SelbihanG merhaba 10+1 ikizlere gebeyim ben de ancak benim hala tek yumurta mı çift yumurta mı anlayamadılar :) pekçok riski anlattılar ama güzel ve iyi düşünelim iyi olsun inşallah
Meliscc Merhaba. Bende iki gün önce tek kese gebesi olduğumu öğrendim. Tek kese ve tek plasenta . Sizinde böylemiydi acaba ? Doktor risklerinden bahsetti çok endişeliyim.
SelbihanG Meliscc bende de öyle tek kese tek plesanta riskli olduğunu söyledi bu durumun bende çok endişeliyim. İnşallah sağlıklı bir şekilde alırız bebeklerimizi kucağımıza