EbruDemir81 Kızlar 30+1 olduk normalde çok hareketli bir bebektir fakat dün akşamdan beri çok hareket etmiyor endişeleniyorum böyle olan var mı
yeni_anne2 EbruDemir81 benim de 30 dan sonra hareket azaldı düzeldi sonra hissettiğin sürece korkma canım normall
Elayf04 Bazı günler neredeyse hiç hareket etmediği oluyor bazı günlerde de çok hareketli oluyor hareket etmediğinde bende endişeleniyorum ama normalmiş
yeni_anne2 EbruDemir81 korkmayın hisetigin sürece stres yapmamaya calış benim meselaa huyda degistirdi gündüz bir iki olurdu o haftalarda sonra hareketleri düzelince gececi oldu 😂 ama hissetmediğin zaman kahve yap bir tane için tatlı yiyin uzanın iletişim kurarsınız küçükle🌸🤭
Pinar0711 yeni_anne2 gündüzləri anne haraket halindeyken sıvı oynadığı için uyukluyormuş o yüzdenmiş geceleri bebeklerin fazla haraket etmesi