Ebrua balinannesi20 teşekkür ederim bilgin icin canim Ben sevgi hanima gidecegim ilk defa bilgin varmi doktor hakkinda
balinannesi20 Ebrua benim doktorum canım 33 haftamızdayız gebelik öncesinde ve gebelik sürecinde çok ilgilendi benimle sağolsun güler yüzlü sıcak kanlı bir doktor her telefonumu açar sabırla sorularıma cevap verir nazımı çeker🙈☺️
Ebrua balinannesi20 ben 37 haftama girecegim bazi sebeplerden dolayi ilk ve en son 20.haftamda görüşmüştük O yüzden cok tanima fırsatım olmadı kendisini Sevindim ama soylediklerine icim rahatladi teşekkür ederim 😊🙏