
Kızlar merhaba 25 aralıkda transfer oldum. Keseyi gördük cok şükür ama burada okuyunca ögrendim yolk sac olusması gerekiyormu suanda, bende olusmus mu dr embriyo göremedim dedi içinde beyaz bir nokta var cok kafama takıldı yardımcı olur musunuz.
Sitelerden gebelik hesaplama yapıyorum 6 haftalık da cıktıgı oluyor 5 hafta 4 günde. Dr sadece kese iyi kanama yok embriyo icin bekleyelim dedi kese mm vs soramadım ya kızıyorum kendime unutttugum için