Tugcengiz 7nci gününde belirti olanlar varmı . Bende sık sık WC ye ve göğüste hassasiyet var . Lekelenme hiç yok ? Böyle yaşayıp gebe kalan var mı
babyiscoming_ Tugcengiz hiç bir belirtim yoktu hatta tutmadı diye düşündüm 9.gün kanda öğrendim 5. Gün embriyosu taze transfer🥰
Hasibekar65 Tugcengiz tam günü bekle bence benimde 5 ci günün embriyosuydu 8 günfe test yaptım negatif ti 13 günü sonunda kan verdim pozitifti ayrıca lekelenme felan yaşamadım
Ozlemerikci543450 Tugcengiz 4 günden itibaren çıkıyor testlerde eğer varsa denediğim için biliyorum 4 den beri hergun yapıyorum bughnn13 günüm pazar test günüm varsa testiniz deneyebilirsiniz benim eşimde kana izin vermiyor yoksa çokta vericem de 🤣
Tugcengiz babyiscoming_ allahım kucağına almayı koklamayı nasıp etsin 🙏🙏🙏🙏🥳🥳 insallah banada nasip eder bu mutluluğu 🙏❤️