Kamazeynep55 27+1 haftalığım dün çatlaklarım belirdi göbeğimde o kadar yağ krem vs sürmeme rağmen 😭😭😭 yok mu bi çare
ebru23 Kamazeynep55 galiba yok catlicaksan catliyosun bende daha baslamadi 28 haftalik olduk ama 34 35 de catlayan hatta 37 8 de catlayan var bazisida catlamiuo
nes94 Kamazeynep55 Canım direk onlar geçmez düzenli kullan o zaman etkisini görürsün istikrar ister bu ben başaramam anca kaşımışsa uğraşırım:D
Elifsaadet Kamazeynep55 benim önceden çatlaklarım var bel bölgemde ve bacaklarımda. Şuan 54 kiloyum. 12+1 im kesin bende çatır çatır çatlayacağım😭 duştan çıkmadan soğuk su tutmanızı öneririm
Ellaynagme Ben daha 2. Ayımda catlamaya baslamısdım 😬 cokda umursamadım, catlıcagın varsa istedigin kremi malzemeyi sur yine catlıyosun