Kubra001111 Kızlar bebeğe her hangi bir zararı olur mu gribim dikkat etmeye çalışıyorum ama sık hapşırma ve arada bir öksürük var korkuyorum
newmommmyy2 Kubra001111 bundan 2 hafta önce falan öyle bir öksürüğe yakalandımki içerde çocuk kaç takla atmıştır artık Allah bilir doktora sordum öksürükten bişey olmaz dedi ama sizde yinede sorun tabi çok şükür bizde bir sorun olmadı
Kubra001111 newmommmyy2 pazartesi kontrolüm var doktorun sprey söyledi onu aldı eşim bide ağrın olursa parol alabilirsin dedi ağrım yok ama burnumdan dolayı nefesi düzgün alamıyorum
newmommmyy2 Kubra001111 benimde burnum çok fenaydı ama sprey kullanmadım sizde olabildiğince doğal yollar deneyin bende hiçbiri işe yaramadı gerçi ama belki sizde yarar burun spreylerini çok kullanmamak gerekiyor çünkü
Kubra001111 newmommmyy2 evet doğru bu deniz tuzlu doğal icerikliymis Dr önerisini aldım burnumdan hiç nefes alamıyorum hala sa öyle