Kızlar öncelikle adet tarihim 15.01 di ilk testim erken gebelik 16.01 de yaptığıma çok damlattım sanırım öncekinden silik çıkmıştı moralim bozuldu ayın 15inde kan verdim 190 çıktı değerim bugünde yine test yaptım 17.01 olan ilk idrar da değil yani ayıptır söylemesi damla damla zor geldi idrar ona rağmen böyle kıpkırmızı oldu sizce yükselmişmidir değerim