Merhaba yaklaşık üç ay önce bir kürtajm oldu kesse etrafında kanama olduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım birkaç gündür kas ağrısı mide bulantısı ve halsizlik sebebiyle gebelik testi yaptım aslında adet olmama daha birkaç gün var Dün test yaptım çok silik bir çizgi çıktı Bugün kan verdim sonucum hala çıkmadı aranızda testi bu şekilde olan var mı yardımcı olabilir misiniz çok heyecanlıyım ve aynı zamanda endişeliyim