
Kızlar çizdiğim yerde çizgi var mı bana mı öyle geliyor. Kızımda da böyle bir silik çizgi ile öğrendim daha yeniydi değerim 10du. Şimdi tekrar kızımı öğrendiğim zamandakileri hissediyorum. İkidir test yaptım böyle çıktı? Acaba ben mi öyle görüyorum. Çok önemli