Havva2525 Erken doğumu engellemek için kullanan varmı kızlar birde kaçıncı haftaya kadar kullandınız haftada kaç kez vuruldunuz
Zeliha66 Havva2525 16+5de basladik 33+5olduk. 35.haftaya kadar kullan dedi doktorum ama son 1igneyi bulamadik eczanelerde
Muwahhide Havva2525 canım ben kullanıyorum erken doğum riskim var , 21. Haftada serklaj oldum o haftadan beri başladm kullanmaya. Yağlı bir iğne , vurulduktan sonra ağrı yapıyor maalesef , üzerine yatmamaya çalışıyorum.
Elifaaksoyy Havva2525 21 haftamdan beri haftada bir kez vuruluyorum 35+2 olduk ama bu son hafta iğneyi hiçbir yerde bulamadık depolar hep stok yapmış zam geleceği için son 3 iğnem daha var bende kara kara düşünüyorum napacağım bitince diye
enfla Havva2525 hamileliğimn basından berı haftada ıkı kere vuruldum suan cok sukur 24. haftadaym ıgneyı bıraktm hergun progesteron kullanıyorm vajınal. ıgne bnde hıc morluk yapmadı sadece bazen vurulnca o anlık bı agrı yaptı hemen gectı. bı sagdan bı sol kalcadan vuruluyordum bn
Tugcetokgoz Zeliha66 sizde de ağrı yapıyor mu kullanalı felç oldum resmen üstüne oturamıyorum yatamıyorum bel ağrısıda yaptı haftada 1 kullanıyorum ağrısı daha geçmeden yenisi vuruluyor yürürken falan çok zorlanıyorum
Zeliha66 Tugcetokgoz ilkinde bende de cok agrı olmuştu bacagimi felc olmus gibi sürüyerek eve gitmistim. Sonrasinda igne vurulunca hemen yerimden kalkmadim az bisey ovalayip öyle kalkıyorum.
UykusuzAnne Tugcetokgoz Canım vurdurduğun kişiyi değiştir. Benim ilki aşırı fena olmuştu sonra farklı birine vurdurdum artık hiç acımıyor ne vurulurken ne sonrasında.
Zeliha66 Revannn valla bilmiyorum ki canim şükürki ben baslarda böyle sorun yasamadım son 1igne kalmisti. Aceba ayni icerikde olan başka igne var mi?
Alp-oyku123 Bende başladım 2.yi vuruldum dün.bu iğne kanama alanlarını kesiyor mu faydasını gördünüz mu
Kahramanlar Progeston kullanıyorum fitil olarak sabah akşam Doğuma kadar devam dedi 7 haftalıktı başaldığımda hala kullanıyorum fitil olarak iki doz yaptılar ya bana iğneyi benimde erken Doğum riskim var neden iğne ile devam etmedi ki
Alp-oyku123 Kahramanlar benimde kanama alanı gördü 2 yerde.igneden sonra ne kadar sürede geçti acaba.birsey yaptınız mı birde
Zeliha66 Depresif_polyanna yaa ondan mıymış corumda oturuyoruz bütün karadenizdeki depolara sordurucaz demişler. Şükürki baslarda böyle sorun yaşamadık hep istedigimiz yerden bulduk
Depresif_polyanna Zeliha66 aynen hatta benim tup bebek. Haftada bir vuruluyorum. Girmediğim eczane kalmadı. Yok diyolar. Birinde isyan ettik yok diye. Sonra arka tarafa gitti kac tane lazım diye soruyo adam. Hani yoktu? Saklıyorlar pahalı satsınlar diye
Lucky Zeliha66 hiçkimse bulamıyormu şuan valla şaşrdm ptesi yazdrp vurulmam lazım heryerdemi böyle acaba yandık😕