Kızlar ben 30 haftalık hamileyim kanamam oldu 1 gün hastane de yattım erken doğum riskim var damarımda çatlama olmuş kanama ondan kaynaklı dedi doktor dün taburcu oldum kanamam şuan yok ama akıntı gibi silince geliyor ve kasıklarimda ağrı var ne yapmam lazım başına gelen varmı acaba