newanne___ bence gayet kullanışlı bi pompa ayrıca emerjen diğerine bunu takıyorsun çok zorlamıyor sütünüz varsa yeterli bi pompa benim şahsen tek seferde bu doluyordu ama tabi ki 4 aydan sonra süt mayalanması denen bi durum oluyo sütün eskisi gibi bol bol gelmiyor o zaman da elektrikli pompalar gerekli oluyo çalışan bi anne olarak tecrübelerim