Hizliveofkeli Kızlar sabah 9-9:30 arası ikinci idrarla hiçbirşey yemeden içmeden yapılsa sağlıklı olur mu acaba?
october Hizliveofkeli bir iki saat sıvı almadan 10’dan sonra yapın diyorlar genelde. ben 14:00 gibi yapıyordum
Edizhr Hizliveofkeli canım ben sabahları 10 da ilk idrarla değil ama o şekilde yaptım hep aynı saatte
Edizhr Hizliveofkeli ve benim doğru çıktı bir gebenin günlüğünden almıştım ovulasyon testini şimdi yeni hamileyim
Hizliveofkeli Edizhr tebrik ederim canım sağlıkla ilerlesin 🌸 ben de 9-9:30 gibi yapayım o zaman en uygun saat o benim için
Edizhr Hizliveofkeli çizgilerin ikiside ayni koyulukta olunca yumurtlama istersen sıraya köy tarih at bixde baklmm buradan foto at yardımcı oluruz