Ars2223 Aysglshn lierac kullandım karnımda hiç çatlak olmadı ama diz kapağımın arkasında doğumdan sonra oldu oraya hiç sürmemiştim baldırma ve göbeğe sürmüştüm sadece
obli Aysglshn sadece soğuk sıkım hindistan cevizi yağı kullanıyorum çok memnunum. Cildim kuru nemlendirmesi yetiyor.
Larraa Bio-oil ve Lierac kullanıyorum dönüşümlü olarak. Memnunum şimdilik 31+4 oldum henüz çatlağım hiç yok 🌸