Merhaba Kızlar, uzun zamandır bu sitenin sessiz okuyucularındanım, yeni kayıt oldum size birşey soracağım, Eşimin sonuçları güzel ancak bende Rahim Kalınlaşması, amh düşüklüğü östorojen yüksekliği çikolata kisti miyom falan var, Doktor kendimiz denememiz için süre verdi. %60 kendin hamile kalırsın dedi, Bu ay 2-3 günde bir ilişki yaşadık, yumurtlama gününü de takip ettim, yumurtlama günümde aşırı kasık ağrım oldu 2 gün falan sürdü, Sat 19 Aralık Normalde 25-26 günde regl oluyorum. BAT 14 Ocaktı ancak hala regl olmadım. 2 haftadır geçmeyen karnımda şişlik var hep gazım var, göğüslerimde bi değişiklik yok. erken gebelik testi Awox yapmıştım 4 gün önce ve adet olmam gereken gün ama negatifti, dün de yine kaset test yaptım frely marka negatif çıktı, sizce kan vermeli miyim ? bugün adetim 4 gün gecikti, Ama Sata göre 30. gün, Thancss folik asit vermişti doktor onu kullanıyorum acaba o mu geciktiriyor ? kafamda deli sorular..