Krdlnfrkn Merhabalar 2 haftadır kahverengi leke geliyor bende 3 kere doktora gittim bı sıkıntı olmadigini söylediler kesede bı kanama olmadığını rahim uzunlugunun normal olduğunu söyledi 3 doktorda ama ben endişe ediyorum aynı durumu yaşayan var mı
handee3535 Krdlnfrkn İlk Hamileliğimde 6.haftalarda böyle bir durum yaşamıştım. Düşük ihtimali demişti, Progestan vermişti ama zaten çok kısa zamanda geçmişti bu kanama.
Bsk42 handee3535 benim de oldu lekelenmem 14. Haftada arkadaşın dediği gibi enfeksiyon yüksek çıktı crp 21 küsürdü ultrason da hiç bi sıkıntı yoktu şükür bebekte sağlıklıydı