Minnos12 Kızlar merhaba Bu sabah artimeed almış eşim erken test Silik çıktı 3 gün var beklediğim tarihe belirli olarak bisey hissetmiyorum tek karnım ağrıyor. Bu test yalancı pozitif verenlerden mj ????? Kan vericem ama çok korkuyorum size sormak istedim
Hulya_Bal Minnos12 bende artı med ile ogrendim1 2 ve 3 . Gebeligimi bugun kan verdim sonuç pozitif herkese aynı şey olmuyor kesin konuşmasın kimse lütfen bana da yalanci olabilir dediler ama pozitif. sali günü yaptigim test artı med ile Dün yaptığım bu da artı med Ve bugün ki sonucum
Aslaninannesi_ Benim reglim 3 gün gecikmişti bu test negatif verdi prodoctor yaptım pozitif verdi kandada çıktı zaten bu teste güvenmiyorum o yüzden
Meridaily Minnos12 dogru yanıt alanlar da olmus kuzum bir arkadaa yazmıs ben de artımed dıye konu açmıstım, 9 gün kala pozitif görmüş kanda da pozitifmiş, birkaç kişi var yine pozitif gören. O yüzden şansa gibi sanki. Onunla birlikte farklı testler yapmak lazım sanki ya da hemen kan vermek gerek
Minnos12 Hulya_Bal ya umut oldunuz bana çünkü ben hayatımda ilk defa gördüm pozitif oda öyle denilince çok üzüldüm şimdi kan vermeye gidiyorum