anneoluyorumm13 uğraşmak istemiyorlar zaten suriyelilerden araplardan sıra gelmiyor insana dün bir kere daha nefret ettim devlet hastanesinden boşu boşuna 3 saat bekledim. Gece özele gittim anında girdim serumumu taktılar ayaklandım çıktım dün bide şehirdeki doktora dedim hocam vitamin bişey taksanız diye bi işe yaramaz dedi e işe yaramazsa ben nasıl gece serumdan sonra iyileştim o zaman