1prens1prenses_ Kızlar bundan günde üç tane başladık Tansiyon yüksekliği var Googlede kullanmamalı gebelikte diyor Siz kullanıyormusnjz??
Eslem2112 1prens1prenses_ doktorun vermişsse kullan ama benim dayım doktor o zaman çok fazla kullanma dedi bebeğe geçiyormuş
tomrisinaannesi 1prens1prenses_ benim tansiyonum yok ama doktorum kasılmaları engellemek için günde 4 defa ADALAT diye bir tansiyon ilacı yazdı
myangelson 1prens1prenses_ ilk hamileliğimde kullandım tansiyon yüksekse mecbur kullanılacak yapılacak birşey yok. Bu hamileliğimde de yüksek seyrediyor tansiyonlarim pazartesi günü kardiyolojiye gidebilirsem gideceğim muhtemelen yine alfamed verilecek bana da
1prens1prenses_ Eslem2112 yüksek tansiyon vae bende Bebeğim daha 33 haftalık Onun için daha yeni başladık Korkuyorum da bebeğe geçer bişey olur Bakalım nasıl Olcak
1prens1prenses_ tomrisinaannesi kasılma için mi bildiğim kadarıyla ona magnezyum veriyo doktorlar tabiki doktor daha iyi bilir
Eslem2112 1prens1prenses_ bebeğe geçiyor die biliyorum canım dayım o zaman önermemişti ama tabi dediğim gibi herkeste aynı değil aynı olmayabilir çok yüksekse mecbur kullanmak gerek sekiz saate bir alınıyor die hatırlıyorum
tomrisinaannesi 1prens1prenses_ benim nst de çok yüksek düzenli sancılarım çıkıyor 36 haftalığım kasılmalar rahim ağzını açabilir diye tedbir amaçlı kullandırtıyor ama bende içime sinerek kullanmıyorum bazen atlıyorum kullanmayı hatta günde 4 kez bana çok fazla geliyor
1prens1prenses_ tomrisinaannesi ama düzenli kullanın benim doktorum dediki Eğer düzensiz kullanırsan daha kötü yapar bjr alıp bir almamak doğru değil dedi dikkat edin