Merhaba tüp bebek ile hamile kaldım ilk 4 Ay bir cok ilacla birlikte bu ikisini de birlikte kullandim, su an 30lu haftalardayim oksapar hala devam ediyorum doğuma kadar da devam edicem. Kan pıhtılaşma sorunum da yok ancak önlem amaçlı Kan sulandiricilara devam ettiriyor doktorum.
Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏