bsravrkn Kızlar adetim 1 hafta kala kan testi verdim 0.6 çıktı hcg sizce var mı yok mu böyle çıkıp sonra hcg yükselen var mı
cerenimmoo bsravrkn niye adetine yakın veriyorsun ki bekle 2 3 gün gecikmen olursa verirsin ayrıca 0,6 gebelik yok 10 üstü olunca hamilesin
Berraaak Günaydın arkadaşım bende hamileliğimi adetime 5 gün varken 152yle öğrenmiştim o yüzden geç döllenme değil ise yükselmez gibi😥